bla bla bla

Har varit dålig på att blogga sedan jag kom hem från Kuba. Men mitt liv har varit extremt intensiv efter resan. De senaste veckorna har jag inte ens haft tid för att göra mina mänskliga behov pga tidsbrist. Jag har nämligen jobbat med Stockholm Fashion Week by Berns och vi snackar om över över övertid. Min resa till Kuba var för bra för mitt eget bästa, det blir ett jäkla antiklimax att komma tillbaka trots att man har ett hyfsat bra liv här. Just nu vill jag bara tillbaks! Vill resa och resa och resa. Nu har jag varit ledig hela veckan för att återhämta mig och ta igen mitt sociala liv samt jobba inom företaget www.yablo.se Ändå känner jag mig understimulerad! Varför kan jag bli så här rastlös för!!! Kan jag inte bara gilla läget och njuta???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0