IM BACK!

Senast jag skrev något på min blogg var för över fyra månader sedan och det har hänt en hel del dramatiska händelser i mitt liv. Dramatik som orsakat en explosion, jag exploderade sönder i miljontals bitar för att jag sedan skulle byggas upp på nytt igen. Fast denna gång med en stabilare grund, en betonggrund.
Det har skett förändringar som har varit ofrivilliga men i längden ändå hälsosamma. 
Det är svårt att slita sig loss vanor man har i livet och det är minst sagt läskigt med förändringar som man själv inte har bestämt eller valt. Ju mer man motarbetar förändringar desto mer ont gör det, men så fort du accepterar och välkomnar förändringen inser du att det faktiskt inte är helt fel och till slut hittar man meningen med de.
Jag har lärt mig att relationer uppstår och tar slut, precis som allt annat i livet har det en början och ett slut.
I min drömvärld bestod en relation hela livet ut men faktum är den att det inte är så, har jag kommit på nu efter 27 år.

Bra saker som har hänt i mitt liv de senaste fyra månaderna:

Jag har börjat studera projektledning yeah

Har satt igång med mitt produktionsbolag som jag har ihop med min kollega.  www.yablo.se

Har fått tillbaks skrivarglädjen ;)

Träffat underbara människor som tillfört sååååå mkt i mitt liv! Ni vet vilka ni är!

Måste  bara visa min tacksamhet till alla mina fantastiska obeskrivligt underbara vänner och familj, ni får mitt liv att blomstra! Tack för att ni finns !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0