Rock The Bell

Vilken underhållning! det var som att resa tillbaka i tiden! Rena rama nostalgi tripp. Den bästa konserten jag har varit på på väldigt länge, finns inget bättre koncept än att samla ihop ett par sköna artister som uppträder på samma scen. Min upplevelse igår går knappt att beskriva i ord för att göra det rättvist. Det var en extatiskt grym känsla till 1000% ! The Pharcyde med sin Runnin och mmmmmmmmmmm Drop fick mig att känna mig som en 15 åring igen hahaahhaha vilken jävla känsla. Gudomligheten själv, Mos Def var verkligen ingen besvikelse. Basens vibrationer och ljudvågorna av melodierna och hans fantastiska röst strömmade igenom kroppen som bara inte kunde stå still. Hela han är en frestelse som får en att smälta och njuta. Vadå öron och ögongodis. NAS NAS NAS...One Mic och jag dog. Kvällen går bara att beskriva i ett enda uttryck "FUCKING FANTASTIC" Kolla in Pharcydes gamla video DROP.Bland de grymmaste musikvideon som har gjorts! Allt är baklänges, de rappar baklänges GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0