Obama Obama Obama

Som konspirationsteoretiker tror jag att presidenter styrs som marionetter av militär eller andra dolda högt uppsatta människor. Därför har jag inte följt det amerikanska valet som en trogen intresserad världsmedborgare. Men jag måste medge att jag trodde faktiskt inte att Obama skulle vinna. Hans popularitet var inget man kunde blunda för och att han mottogs med öppna armar av ett trött och besviket USA är inte heller så konstigt. Men i slutändan trodde jag ändå inte att han skulle vinna, lite för bra för att vara sant i alla fall officiellt sett. Men kul att det blev en förändring och kul med Obama som väljer att tala med en retorik som är i jämförelse med mänskligt. Dock är jag en skeptiker, men jag hoppas verkligen att han är en stor människa som vågar förändra trots påtryckningar bakom som bestämmer och styr. Det ska bli väldigt spännande och se vad som kommer att hända framöver! Go Obama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0