Håll i dig Sverige för här kommer en röst som knäcker!

Hur kommer det sig att du inte har funnits i min musikvärld tidigare? Hur kommer det sig att du inte har slagit igenom sen tusen år tillbaks? Hur kommer det sig att jag inte har kommit i kontakt med denna tunga stämma som kramar om mig? Niklas Gabrielsson har Sveriges tyngsta manliga röst! Jag såg honom för första gången live på Berns i måndags och jag tackade och tog emot ett fantastiskt uppträdande. Niklas Gabrielsson är inte bara en fantastisk röst som berör utan också en sympatisk artist som utstrålar genuinitet. Artister som honom har jag saknat sen länge och jag fattar fortfarande inte varför han inte har varit tillgänglig som artist på marknaden. Jag är så trött på allt skit som passerar "stora marknaden" Är tacksam som får uppleva duktiga artister som Niklas Gabrielsson, det väger upp allt annat skit. Kolla in hans MYSPACE http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=85362243 Min favorit är SPOKEN WORDS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0