HA YA!!!! Huuuh!!!

FY FAN VA SKÖNT det känns i hela kroppen! Det är en befrielse, nästan som om all aggression frustration nedstämdhet försvann bara sådär! Jag har hittat min grej! Boxning och Body Combat (en kombination av kampsporter i en koreografi.) Det är en enorm känsla att stå där och slå på allt som känns tungt, man slår bort allt som får en att må dåligt och vips så är man en skönare och gladare människa efteråt. Jag rekommenderar BOXNING eller BODY COMBAT grymt mycket för dig som har många tankar som tynger. Men även för alla det är en själslig och kroppslig upplevelse. Nu förstår jag alla som håller på med kampsporter, allt går hand i hand det är en livsstill. Nu ska jag inte ta i här, jag kommer gå max två gånger i veckan och jag kommer definitivt inte leva upp till kampsportens normer men fy fan vilken jäkla sport det är! Nu rynkar det i pannan på alla som håller på med kampsport på heltid. De dissar säkert Body Combat, men ta det inte dödligt seriöst! Body Combat är perfekt för sådana som mig som inte går in för det till 100%. För mig är det ett roligt sätt att röra på sig och framför allt att man kan slå bort allt jobbigt :) En inblick i vad Body Combat är, dock är videon lite töntig.

Kommentarer
Postat av: Klara Kazmi

Va kul att du mår bra!!!

Skickar ljus och kärlek till dig vacka själ.

Fortsätt att skina :D

Klara

2008-11-03 @ 18:28:38
URL: http://www.klarakazmi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0